One lucky potato!

For jeg havde nemlig fødselsdag igår og blev derfor ‘begavet’ på flere forskellige måder. Først var jeg så heldig, at få lov at komme tilbage og arbejde lidt igen (dog desværre kun for en kortere bemærkning), der hvor jeg allerhelst vil være; Aarhus Teater. Så min fødselsdag startede på bedste vis med rundstykker og kaffe med mine gamle/nuværende kollegaer. Og senere var jeg så heldig at min mor gad at lægge hus til OG bage boller og lave æblekage til resten af familien der kom og fejrede mig. Og igen var jeg heldig (forkælet?), at få de dejligste gaver!

 

 

En af de fantastiske gaver var da bare lige et spejlreflekskamera (vigtigt at bemærke, at dette både var fødselsdags-og dette års julegave)!!! Så nu er det slut med iPhonebilleder af tvivlsom kvalitet på bloggen. Jeg glæder mig i vildskab til at lære at bruge det. Hvis der er nogen af jer derude, der har gode forslag til læsestof eller hjemmesider omhandlende brug af Nikon spejlrefleks, må I endelig gerne råbe op.

 

 

 

 

Jeg fik også den spritnye  ‘Forvandlinger i Boligen’ som jeg har set omtalt flere steder i Blogland på det seneste, en fin æske forklædt som bog med velourbeklædning, en lækker læbepomade fra Jurlique af min kære kollega og ikke mindre end to hjemmestrikkede ponchoer (eller… egentlig er den rigtige betegnelse vist cape?), som min dygtige kusine har strikket til mig (Hvorfor to, spørger du? Jo, fordi da jeg blev spurgt om hvilken farve jeg ønskede mig, kunne jeg ikke blive enig med mig selv, om den skulle være hvid eller sort… Så dygtige kusine Laila strikkede da bare en af hver. Clever? Det tror jeg nok ;-))

Så jeg er bare en heldig, og lidt forkælet, kartoffel!

 

 

17 meninger om “One lucky potato!

  1. Stort tillykke med i går!! Det lyder som om du havde en skøn dag. Hold fest nogle fine gaver, både hjemmegjorte (som er sjældent, men vidunderligt at få) og det lækre kamera! Det blir du altså glad for! Det gir nogle helt andre billeder du kan tage med det. Glæder mig til at høre nærmere om den nye indretningsbog, overvejer nemlig at investere i den :-)

  2. Tak skal du ha’! :-) Det var nemlig en rigtig dejlig dag. Jeg er allerede henrykt for mit kamera, nu skal vi bare lige blive fortrolige med hinanden. Jeg har længe ønsket mig sådan et. Faktisk er hjemmegjorte gaver noget der forekommer relativt ofte i min familie – det er skønt at være i familie med en masse krea-damer ;-) Og bogen Mette… Køb den! Den er fed og proppet med lækre billeder!

  3. Åh, hvor skønt! Kæmpe tillykke med dagen – og sikke nogle skønne gaver! Jeg er også VIRKELIG glad for mit nye spejlreflekskamera. Det er bare som om, det er lidt sjovere at tage billeder.. At jeg nu står i den situation, at jeg skal flytte (og dermed godt kunne bruge pengene på indskud i stedet for) er selvfølgelig ærgerligt.. Men jeg er sikker på, at den vil være min tro følgesvend mange år i fremtiden. SÅ jeg fortryder INTET! :D
    – Hos canon kan man få et fotokursus. Det fulgte med, da jeg købte mit kamera. Måske kan man få noget lignende til dit kamera? Jeg glæder mig i hvert fald! :D

    1. Tusind tak Anne! Jeg fik vist også sådan et fotokursus med mit, men jeg ikke lige fået kigget på hvad det indeholder endnu. Men det er da er smart! :-) Og jeg kan godt forstå du ikke fortryder dit køb – det er jo som du siger, en mangeårig investering. Og det med indskuddet skal nok løse sig, mon ikke? ;-)

      1. Det kunne være, at du skulle gøre det! :D Ja, det er det bestemt. Jeg glæder mig bare til at falde på plads, så jeg kan få det brugt. Lige nu er det desværre pakket ned sammen med alle mine andre ting. Jeg håber, at det går. Har i hvert fald fundet en midlertidig løsning :)

  4. Kæmpe tillykke med igår søde Mette! Dejligt med al den forkælelse, sådan et dejligt kagebord og alle de lækre gaver! Hvor er du heldig. Uha både kameraet og bogen, er et kæmpe ønske på min ønskeseddel! Håber du havde en helt igennem fantastisk dag!!!

    1. 1000 mange tak Mette :-) Jeg havde en dejlig dag kan du tro! Der er jo ikke noget bedre end når man får det man ønsker sig og er omgivet af gode mennesker :-)

  5. Et forsinket tillykke. Det ser bestemt ud til du var en heldig kartoffel!
    Hvem der arbejdede, bare en gang imellem på teater. Der er noget helt magisk over det.
    Jeg synes katten på kortet er så fin! Og den bog, Forhandlinger i Boligen, gad jeg godt snuse lidt i :-)

    1. Tusind tak :-) Teater er magisk – det er også derfor jeg føler mig så heldig. Kortet med katten skal helt sikkert også i en ramme :-)

What's on your mind?