Besættelse og nye tiltag…

Der er sket ting og sager henne i min virtuelle butik. Det hænger en hel del sammen med min seneste besættelse: Vævning. Vævede vægtæpper er efterhånden ingen nyhed, hverken på Instagram eller i blog-land. Og snart heller ikke i Gefiltefish-land. En kvik søgning på Pinterest viser også at trenden vokser og vokser og tilsyneladende findes der rigtig mange dygtige vævere ude i verden, så det er svært ikke at blive inspireret og få blod på tanden. Jeg er derudover også ved at lære mig at lave macrame (knytte) og de to håndværk klæder faktisk hinanden ganske godt, synes jeg.

Men som sagt, er der sket lidt ændringer i shoppen og det gør at der nu findes en kategori for Fiber Art. Her vil løbende blive tilføjet nye vægophæng, efterhånden som besættelsen udvikler sig, så kig endelig forbi med jævne mellemrum.

Desuden er mine føromtalte origami-halssmykker nu også at finde i butikken.

IMG_1190

IMG_1187

IMG_1202

 

IMG_1280

 

English recap // I am, like the rest of the world, it seems, obsessing on woven wallhangings. I recently started weaving and has now added macrame to my obsession. So I have expanded my virtual department store and added a new department for Fiber Art. You should really check it out! If you live outside of Denmark and want to buy something, all you need to do is send me an email, and I will inform you on the shipping cost.

Bund 

 

 

Bund

3 meninger om “Besættelse og nye tiltag…

  1. De er så lækre! Dejligt du også har fået åbnet op for salget :-) Så inspirerende at følge med på Instagram og ja Pinterest er FYLDT med de skønneste tæpper!
    Hav en dejlig aften… ved væven ;-)

    1. 1000 tak Gabi! Ja, jeg er vist lidt sløv til at få gang i det der salg ;-) Dejligt at høre at du kan blive inspireret :-)

  2. Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog website?

    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept

What's on your mind?