Arbejde!

Men af den sjove slags. Jeg er ved at producere flere origamihalssmykker og min plan er at jeg gerne vil prøve at finde et par forhandlere mere til dem. (Forslag til gode butikker modtages gerne).

Arbejdsbordet

Jeg var forbi Højkant forleden dag og jeg må tilstå at jeg stadig får kæmpe optur over at se, både et af mine smykker og min Loveride-illustration (fint indrammet, I might add) hænge i vinduet. Det er altså en dejlig følelse! Og det er så motiverende. Så min eftermiddag skal gå med at få denne portion smykker færdig og i aften vil jeg hygge mig lidt med David Lynch. Han har været lidt forsømt på det seneste… Jeg elsker den slags arbejdsdage!

Højkant Højkant2

Midt i arbejdsrodet står de sprødeste fine tulipaner, som min mor kom med til mig igår og udenfor går fuglene helt i selvsving. Er det ved at blive forår?

Tulipaner

4 meninger om “Arbejde!

    1. Hej Eva
      Tak skal du have! :-) Jeg sælger dem pt i Højkant og 1+1 Textil i Århus, men de kan også sagtens købes direkte hos mig. Prisen er 650 kr.

    1. Hej Mette
      Mange tak :-) Og tak for dit forslag. 1+1 Textil stod faktisk også øverst på min liste og er også lige, fra så sent som i går, blevet forhandler af mine smykker :-)

What's on your mind?

