Designcellerne & Upcomers

Det bliver en travl november måned for mit vedkommende i år. Men også en overordentlig hyggelig en af slagsen. Jeg har nemlig hele to julemarkeder på programmet!

Først fortsætter Karina Bækkelund og jeg, hvad der nu vist godt kan kaldes en tradition og deler celle på Designcellernes Julemarked i Fængslet, Horsens. Det sker den 22.-23. november og vi kan godt garantere at det bliver drønhyggeligt! Derudover har vi også brygget på en lille fælles juleoverraskelse til begivenheden. I får et lille sneak peek her…

Karina og Mette

Weekenden efter gælder det så Upcomers julemarked i Vejle. Det er helt nyt for mig, som i at jeg ikke engang har været der som besøgende, så det er jeg selvsagt meget spændt på. Det starter allerede om fredagen, hvor byen holder ‘Vejle by Night’  og da julemarkedet er placeret i shoppingcentret Mary’s på Gågaden skulle der nok være basis for en god shoppeoplevelse. Upcomers strækker sig over tre dage fra den 28. til 30. november.

Jeg har allerede været igang med at lave julekort og ophæng til lejligheden, så julen har indfundet sig ualmindeligt tidligt for mig i år. Normalt plejer det først at ske omkring en uge før den 24/12.

Julefjols

Julekort

 

Bund

2 meninger om “Designcellerne & Upcomers

What's on your mind?

