A drawing a week – 5/52

Men vi er da ikke i uge 5! …sidder man sikkert og tænker nu. Nej, det er vi ikke. Men der skete to ting. Den ene var, at jeg glemte at poste dette indlæg (stakkels blog! Hvis du var en hund meldte jeg mig selv til dyreværnet). Den anden var, at jeg indså at denne ‘A drawing a week’ udfordring er lidt svær at gennemføre når jeg bruger mellem 25 og 40 timer på en tegning og jeg også lige skal gå på arbejde indimellem. Men ideen er god nok. Og måske tager jeg den op igen på et senere tidspunkt.

Men her er Raven.

Raven.web

Bund

6 meninger om “A drawing a week – 5/52

    1. Mange tak skal du ha’! Det er den såmænd allerede. Hvis du klikker på linket ‘her’ lige over billedet, kommer du direkte dertil :-)

What's on your mind?

