A drawing a week – 2/52

Jeg er hoppet med på en udfordring, som går ud på at lave en tegning om ugen i hele 2015. Jeg er allerede bagud med 2, så vidt jeg kan regne ud, men det det skal jeg nok få indhentet.

Mit håb er, at denne udfordring vil give mig lejlighed til at eksperimentere lidt mere, samtidig med at jeg gerne ville blive lidt mere produktiv (læs: hurtigere).

Her er et lidt forsinket resultat af tegning 2/52.

The encounter-web2

“The encounter” kan nu købes i shoppen.

Bund

 

What's on your mind?

