Messeliv

Der sker mange og store ting for dette lille enmandscirkus i disse dage. Jeg ville ønske at jeg kunne undskylde stilheden herinde med alt det nye, men jeg indrømmer blankt at det skyldes generel manglende overskud og nedprioritering. Og så behøver vi ikke tale mere om det…

Jeg er netop hjemvendt efter 3 dage på Northmodern i Bellacentret, hvor jeg havde en stand på Deisgn Market-delen på messen. Det er første gang, at jeg deltager i en messe og selvom jeg, af flere forskellige grunde, ikke solgte så meget, har jeg alligevel fået en masse med hjem derfra. En masse ting at tænke over. Jeg havde i 3 dage den bedste mulighed for at kigge en masse dygtige mennesker over skuldrene, for at se hvordan de håndterer deres små virksomheder. Så nu har jeg fået en masse ideer og tanker til hvordan jeg selv kan skubbe Gefiltefish godt i gang. 2015 bliver et godt Gefiltefish-år, kan jeg mærke.

Men messelivet er ikke slut endnu, for om 10 dage tager jeg til Herning og deltager i Formlandmessen i 2 dage. De har i år skabt et område kaldet Slow Luxury, som vil bestå af en lille udvalgt skare af designere og illustratorer mm, der hver især vil have en lille arbejdende stand. Jeg deler min stand med tekstildesigneren Astrid Skibsted, så vi har to dage hver og vi har begge tænkt os at optræde med noget garn.

IMG_2341
Min plet!
IMG_2346
Min stand! (Altså noget af den…)
IMG_2344
Velfortjent og tiltrængt burger øl på Bella Sky efter standopsætning.
IMG_2365
Hængehoved…
IMG_2358
Tidsfordriv mellem kunderne.

 

Jeg er spændt på at se hvad disse messer bringer med sig. Udover stof til eftertanke, gjorde det jo ikke noget med et par nye forhandlere og nogle sjove samarbejder.

Bund

 

What's on your mind?

