Billy and the girls

Billy had always been popular among the girls. Even the ones living under his bed at the ward…

Billy

Billy2

 

Hvis denne blog var en hund, var jeg for længst blevet meldt til dyreværnet for grov forsømmelse og frataget retten til dyrehold. Heldigvis er jeg bedre til at holde dyr end blog. Åbenbart…

Nu tager jeg mig lige sammen og prøver at holde lidt liv i den. Sårn’ i mangel af kæledyr og fordi jeg alligevel heller ikke har lyst til at lade være. Så vi ses snart igen! Hej hej!

Bund

En mening om “Billy and the girls

What's on your mind?

