Printstagram

Jeg er lige nødt til at dele min begejstring! Jeg har nemlig lige fået printet nogle små, lidt alternative visitkort hos Social Print Studio – og jeg er vild med dem! Det er et site tilknyttet Instagram, hvor man kan få printet sine IG-billeder (faktisk også dem der man blot har liggende på computeren eller telefonen).

IMG_0798

De er så nuttede i deres lille-hed (6 x 6 cm) og papirkvaliteten er super. Billedekvaliteten er selvfølgelig så som så, da der jo er tale om telefonbilleder med filter og halløj. Men den er sagtens til at leve med. Og toppen på kransekagen er at der er lynhurtig levering. Bestilte tirsdag eftermiddag, modtog fredag ditto. Bum.

Eneste fortrydelse herfra er, at jeg ikke bestilte flere nu jeg var igang. Men jeg gør det gerne igen og næste gang kan jeg ikke garantere at der ikke også ryger lidt klistermærker, badges, magneter og en fotobog med i indkøbskurven…

 

Ps. Dette indlæg er absolut ikke sponsoreret. Jeg er bare begejstret.

Bund

2 meninger om “Printstagram

What's on your mind?

