Sommerbryllup!

Ikke mit, altså…(I troede det. Ikk’?!)

Men min kære og ‘ældste’ (altså som i, kendt-i-længst-tid-ældste) veninde og hendes udkårnes. Og jeg har haft den store ære og fornøjelse, at være ret meget involveret i bryllupsinvitationen.

Brudeparret ville gerne have mig til at tegne dem og var ret begejstrede for de andre dansende par jeg lavede sidste sommer. Så sådan blev det. Et dansende brudepar.

Jeg er selv blevet ganske glad for resultatet, for den passer så godt til de to. De er nogle herligt skæve typer og det synes jeg at denne illustration udtrykker helt godt. Heldigvis er de også selv meget lykkelige for resultatet.

IMG_0596

Illustrationen blev trykt i A5 format som et dobbeltkort. Post Danmark syntes så lige, at de ville pynte lidt ekstra på min invitation med en bæfarvet plet. Tak for det, Post DK… Forhåbentligt var det kun min invitation der fik sådan en medfart og så er det en jo en fin lille ting lige til at ramme ind for gæsterne, hvis de skulle have lyst til det.

IMG_0597

 

Nu bliver næste udfordring så bare at finde ud af hvad jeg skal have på. Åh gru. Og fryd. På samme tid ;-)

Håber I nyder de fine solskinsdage!

Bund

2 meninger om “Sommerbryllup!

What's on your mind?

