Berlin og lopper

Det er pretty much overskriften for min påskeferie. Torsdag tog min mor og jeg på udflugt til loppemarked og jeg fandt ikke mindre end tre fine vintage sommerbluser og en rigtig fin lædertaske, som dog lige skulle have lidt olie for at blive glad igen.

Fredag tog Svenskeren og jeg så en lille smuttur til et forårsfint og varmt Berlin. Vi legede turister (og døde en lille smule over lækre retromøbler på Stasi Museum), spiste masser af god mad udenfor i solen og nød at holde fri.

IMG_0493 IMG_0494 IMG_0569 IMG_0553 IMG_0567

Jeg håber, at også I har haft en god påskeferie og har fået sparket hverdagen godt igang igen.

 

Bund

 

6 meninger om “Berlin og lopper

What's on your mind?

