Ting tar’ tid

Især når man bestemmer sig for at forsøge sig ud i pointillismen. Men endelig endelig endelig er Mr. Lynch blevet færdig og jeg er blevet ret glad for både resultatet og teknikken. Mens jeg sad og satte i titusindevis (gætter jeg på) af små prikker for at lave baggrunden så mørk, sad jeg og tænkte at nu skal der i hvert fald liiiiiige gå lidt tid inden jeg gør det igen, men skidtet er åbenbart vanedannende, for jeg har allerede lyst til at komme igang med et nyt billede med samme teknik. Min højre arm skal bare lige komme til sig selv igen…

IMG_0243 IMG_0004 IMG_0023 IMG_0248

Og så er shoppen iøvrigt blevet opdateret med de nyeste illu’er.

God lørdag ude i det fine forårsvejr!

Bund

 

8 meninger om “Ting tar’ tid

    1. 1000 tak Helle! :-) Ja, der ligger en hel del timer i det billede, men glæden over det færdige resultat er heldigvis også tilsvarende stor :-)

    1. Tak skal du ha’ Gabi :-) Overraskende nok lever mine tuscher stadig i bedste velgående. Og timerne har jeg (måske heldigvis?) SLET ikke tal på ;-)
      Hav en super snarlig weekend!

  1. Hej! Jeg er lige faldet over din blog og wow! Du er jo mega vild! Jeg kan kun forestille mig, at det må være helt meditativt at sidde og lave alle de prikker.. dut dut dut dut..

    1. Hej Anne Mette! Jamen så vil jeg da sige velkommen til! Og 1000 tak skal du ha’! :-) At tegne, i det hele taget, er super meditativt for mig. Da er både krop og sind i fuldkommen ro :-)

  2. Hold da op et stort arbejde og resultatet er jo helt enestående. Er virkelig benovet over din evne til at tegne så levende ansigter. Du skulle begynde at give kurser ;) er du autodidakt?

    1. Hej Mette. Tak skal du have, for de MEGET fine ord :-) Jeg er vel en slags autodidakt, da jeg egentlig bare har tegnet hele mit liv og kun har fået undervisning i et par korte perioder. Netop derfor er jeg også lidt usikker på om jeg ville egne mig som underviser, da jeg ikke rigtig har lært så mange af de teknikker, man normalt bruger når man underviser i tegning. Men man ved det jo ikke, før man prøver det ;-)

What's on your mind?

