Jo jo, den er god nok…

…Du har klikket dig ind på DIY People.

103864335125720590_0On6KzAv_c

Der skete bare det, at jeg igår lige sad og rodede lidt i teknikrummet og pludselig havde jeg ændret både udseende og navn på bloggen. Det var tiltrængt. Det var faktisk lige det der skulle til. Krisen er afblæst og jeg har helt ro i sjælen nu. Lidt ligesom den ro man får man har muget ud i skabene, malet en væg og flyttet rundt på møblerne. Så kan man pludselig trække vejret igen.

Med navneskiftet synes jeg selv at der nu er kommet en sammenhæng, som er til at få øje på og som jeg helt manglede før. Gefiltefish er min nye legeplads og her er plads til det hele. Jeg håber I kan lide det og kommer til at føle jer ligeså meget hjemme, som jeg gør.

Velkommen til de nye omgivelser!

(Ps. En lille bøn af praktisk karakter. Alt trafik fra DIY People-links bliver omdirigeret hertil, men hvis du er en af de søde typer, der har bloggen her på sin blogroll, kunne du måske lokkes til at rette navnet derpå? Bare så det hele passer sammen til sidst :-) Tak.)

 

10 meninger om “Jo jo, den er god nok…

  1. Hvor er er blevet pænt, og ja noglen gange må man rydde op så der igen bliver plads til at boltre sig.
    To tips i forbindelse med navneskift.
    Man kan skrive til bloglovin’ support og bede om at få alle sine følgere flyttet med.
    Da jeg skiftede navn kunne jeg ikke få linkwithin til at virke efterfølgende, nu bruger jeg nrelate, som fungerer på samme måde, dog med flere valgmuligheder f.x. layout og antal billeder.

    1. Hej Christina,
      Tak skal du have :-) Og tak for tips. Jeg var ikke klar over at man kunne skrive til Bloglovin ang. dette, men heldigvis har det løst sig ved at jeg har købt mig til en omdirigering hos WordPress, så jeg ikke mister mine læsere. Det der linkwithin du nævner ved jeg faktisk slet ikke hvad er…?
      Tak fordi du skrev :-)

      1. Det var så lidt.
        Linkwithin er det de fleste bruger, så der nedest i hvert indlæg vises andre relevante indlæg.
        Og jeg kan se det ikke helt virker, jeg kan kun se overskiften med ikke et billede.

  2. Fedt med dit nye design! Jeg har meldt mig som fast læser af dine nye blogadr. på bloglovin. Men det er da smart hvis man kan få sine læsere flyttet. Jeg har længe overvejet om jeg skulle flytte min blog til wordpress. Er det nemt nok at finde ud af?

    1. Hej Sine. Tak skal du have – også for at blive fast læser :-) Der er vist alligevel lidt rod i det på Bloglovin kan jeg se nu, så hvis du vil være sikker på at få opdateringer skal du hellere følge linket til venstre på siden og klikke follow til den.
      Mht wordpress; i forhold til Blogger vil jeg ikke kalde wordpress for nem. Der er Blogger noget mere brugervenlig. Tilgengæld kan WordPress så tilbyde meget mere og når bare lige at man har sat sig lidt ind i det, så er det et fint sted at være synes jeg. Så jeg anbefaler det gerne :-)

What's on your mind?

