En blog i krise – Vol. 2

Okay, krise er måske også et lidt dramatisk ord at bruge i denne sammenhæng. Men for en tænker som mig, er det hvad det nemt kan komme til at ligne.

Bloggen skal dog nok overleve denne ‘krise’. Den hænger ikke længere i en tynd tråd. Jeg har ikke fundet svaret endnu, men jeg er kommet tættere på, fordi I gode mennesker er kommet med nogle brugbare og konstruktive løsningsforslag og det vil jeg bare lige sige helt vildt meget tak for!!! I er guld værd. Virkelig! Og bare det, at I stadig gider at bruge tid på at komme med den slags opløftende kommentarer, minder mig om hvorfor det her bloggeri er så hamrende hyggeligt. Og jeg har ikke lyst til at undvære det. Jeg skal bare lige have fundet formen igen.

Og med det sagt, er her endnu et eksempel på hvad min tid går med pt. Jeg har opdaget (bedre sent, end aldrig) en tegneteknik kaldet stippling eller pointillism, som går ud på at tegne med prikker. Kun prikker! Og jeg elsker den effekt man kan opnå ved det. Samtidig giver det mig en fantastisk mulighed for at kombinere mine to favoritter: Filtpenne og portrættegning.

Til gengæld kan det næsten godt ligne et evighedsprojekt, som kan sætte min tålmodighed noget på prøve (dén tålmodighed, som normalt ikke er ret stor, men sjovt nok er meget stor når det gælder at tegne).

David

Hvis I vil se en mester i kunsten stippling, så se lige denne video!

Jeg håber I nyder jeres weekend :-)

7 meninger om “En blog i krise – Vol. 2

What's on your mind?

