En blog i krise

Der har været mere stille end nogensinde før her på adressen. Om det er tiden der er for lidt af, lysten til at blogge der mangler, Instagram der tager min opmærksomhed herfra eller om det er dét, at jeg er i tvivl om bloggens fremtid og form, ved jeg ikke. Måske en lille smule af det hele. Én ting er i hvert fald sikkert: Det er ikke fordi jeg har lagt de kreative sysler på hylden. Snarere tværtimod! Jeg har bare skiftet retning, tror jeg. Min lyst til at tegne er efter mange års dvale vendt tilbage med enorm styrke. Det har åbnet op for andre døre og DIY-projekter optager mig ikke så meget længere. Og da det jo ligesom er det fundament, som bloggen blev bygget på er vi nok i det man kan kalde en identitetskrise her. Jeg mener; selv navnet lover med al tydelighed hvad det hele handler om. Det er bare et løfte jeg ikke længere kan holde. (Undskyld alle jer nye læsere der er kommet til over de seneste måneder).

Så what to do then? Det går jeg lige og grubler lidt over. Jeg har masser af ting fra min verden af kreativitet og kunst, som jeg fortsat gerne vil vise og dele med jer allesammen, men om det skal være under et andet navn (som lover knap så meget) og i en anden form er jeg ikke færdig med at diskutere med mig selv.

Input og meninger modtages hjertens gerne. Hvis I altså stadig er der?

Cat1

(Det er bland andet ting som denne Supercatman jeg går og bruger min tid på for tiden. Hvis alt går vel kommer den forhåbentligt til at pryde en børne-t-shirt senere på året.)

 

 

14 meninger om “En blog i krise

  1. Hvad du skal gøre med bloggen kan jeg desværre ikke hjælpe med.

    Jeg ville bare lige sige, at den kat er alt for sej!! Og hvis den kommer på en t-shirt senere på året, så er jeg nødt til at have den til min lillebror på 4. :)

  2. Jeg vil da gerne se dine tegninger – den supercatman er da enormt fin. Om bloggen hedder det ene eller det andet, er ikke så vigtigt. Bare du selv kan identificere dig med den og har lyst til at fortsætte – det er det vigtige.

    1. Hej Anne – Du har fuldstændig ret! Det vigtigste er hvad der føles rigtigt. Uanset hvad det handler om. Tak fordi du mindede mig om det :-)

  3. Håber jeg kan skrue mig i en børne tshirt så 👍😜 jeg elsker jo den kat
    Vil rigtig gerne se mere af din kunst og krea. Det behøver ik være diy. Det kan man finde andre steder, fx diy or die. Men supercatman er unik ❤️
    Knus

    1. 1000 tak Sandra – hvor er det dejligt at høre :-) Det er jo rigtigt hvad du siger; DIY kan findes mange steder. Og dem der vil se hvad jeg laver kommer vel nok igen ;-) Tak fordi du gav din mening til kende! Knus til dig :-)

  4. Mega fin tegning! Og kan sagtens forstå dig ift navnet. Måske en ny blog, med en underkategori der linker til denne, og hvor du fortsat kan smide DIY’s ind når du lyster, var en mulighed?

    1. Mange tak Julia! :-) Det var faktisk en mulighed jeg ikke havde tænkt over, så tak skal du ha’ for det input! Det vil jeg skrive mig bag øret, når jeg en dag får sat mig foran computeren og beslutter mig for noget :-)

  5. Den er simpelthen så flot din kat! Tja mht. til bloggen, så tag dig den tid det tager at finde ud af hvad du vil med den. Det skal være fordi du har lyst til at skrive på din blog og ikke fordi det skal være en sur pligt at opdatere den.

    1. Tak Sine :-) Tja, du har jo ret, bloggen løber jo ingen steder. Og den slags er død og pine nødt til at være baseret på lyst, ellers skal man ikke gøre det.

  6. Jeg ved alt for godt, hvad du mener, Mette! Suk.. For mig er det mest selve formen og rammerne for bloggen, der holder mig tilbage og irriterer/distraherer mig. Og jeg magter ikke selv at sætte mig ind i gøre noget ved det i øjeblikket.

    Jeg er vild med din blog og de forskellige ting du poster, og om bloggen så hedder det ene eller det andet betyder ikke så meget for mig. Jeg føler mig i hvert fald ikke “snydt”, når det ikke lige er DIY-indlæg, du poster.
    Håber alle tankerne snart finder sin plads hos dig og du så ved, hvad der er det rette for dig.

    Kram

    1. Tak for de opmuntrende ord, søde Louise. Jeg ved jo at du kan følge mig :-) Dem jeg føler at jeg snyder er vist ligeså meget alle de nye følgere der kommer til fra Bloglovin (aner ikke hvor de kommer fra!), som jeg gennem navnet lover en særlig type blog. Men jeg tænker nok bare for meget og glemmer at gøre hvad jeg selv har lyst til ;-)
      Jeg håber også du finder ud af hvad der vil gøre dig glad for din blog igen – jeg bliver i hvert fald hængende uanset hvad :-)

  7. Jamen kreativiteten er jo den, som driver værket – Og den mangler du jo bestemt ikke noget af. Elsker alle dine unikke, smukke og finurlige streger. Der er mange som har flere blogs, der er ikke værst at have både en DIY samt en kunstnerisk blog. Glæder mig til at se, hvad du finder ud af. Vi er i hvert fald med hele vejen kære Mette:-)

    1. 1000 tak sødeste Mette – det er så fedt at du er her endnu :-) Faktisk er ideen om at have to blogs, som stadig er forbundne så nærliggende at jeg ikke engang har fået øje på den. Måske er det det der er svaret.
      Og det kan godt være at lysten og energien til at blogge ikke er stor lige nu, men alle jer fine mennesker, som gider at komme med jeres meninger viser jo, at det er præcis hvad det hele handler om! :-) Tak!

What's on your mind?

