Julemarkeds-sneak peek

De 20 dage er stille og roligt gået hen og blevet til 8… Så nu må det vist være på tide med et lillebitte (og når jeg siger lillebitte, er det kun fordi jeg er en skovl til at få taget billeder af de ting jeg laver for tiden. Fy, slem blogger!) sneak peek af de ting jeg har gået og syslet med og som skal medbringes til julemarkedet.

Udover det eksisterende udvalg i shoppen vil man kunne finde tehætter og et lille udvalg af patchwork puder.

Puder Tehætter

 

Man vil også finde stoforigami-halssmykker i forskellige udformninger.

IMG_9468 IMG_9469

 

Og så selvfølgelig de nyeste illustrationer. Nogle af dem er så nye, at de ikke engang er nået i shoppen endnu. Blandt andet disse to.

5.stjerne Loveride

 

Det har godt nok været nogle travle uger, men nu glæder jeg mig også i vildskab til at hygge mig en weekend med en masse julestemte mennesker. Jeg håber virkelig I kommer og siger hej, hvis I har planer om et besøg i Fængslet.

God weekend <3

 

 

12 meninger om “Julemarkeds-sneak peek

    1. Åh Mette, du er så sød og optimistisk :-D Det gjorde jeg desværre ikke, men jeg havde nu et rigtig godt marked alligevel. Det var givende på så mange andre punkter. God decemberstart til dig :-)

What's on your mind?

