Lucky number 4 & 21

Hele to vindere af give away’en er nu fundet. For jeg bestemte mig nemlig for, som jeg også skrev i sidste indlæg, at trække to vindere. Simpelthen fordi jeg er så glad for at I har ville være med og fordi mange af jer har skrevet sådan nogle fine kommentarer, som har gjort mig meget glad. Der var så mange af jer, som jeg faktisk syntes fortjente at vinde bare pga jeres kommentar. Så I skal virkelig allesammen have mange tak. Dog syntes jeg alligevel det var mest fair at lade en maskine trække lod, så det gjorde jeg.

Lucky

Og nu til det spændende!

Første nummer der blev trukket var…

Skærmbillede 2013-10-16 kl. 20.46.32

Nr. 21! Og på den plads stod den søde og seje Karina Bækkelund. For dem der ikke allerede kender til Karina, kan jeg informere om at hun laver de fineste illustrationer, som jeg selv er så heldig at eje nogle stykker af. Man kan se dem og købe dem her.

Den næste som maskinen valgte…

Skærmbillede 2013-10-16 kl. 21.03.17

Nr. 4! Og der fandt jeg den ligeledes seje og überkreative Frk. Hansen. Hun ryster den ene fine DIY ud af ærmet, efter den anden ovre på hendes blog og så laver hun nogle vildt flotte smykker, som kan købes i hendes shop.

Tillykke til jer damer! :-) Må I blive ligeså glade for jeres illustrationer, som jeg har været for at lave dem.

Tak fordi I havde lyst til at lege. Lad os snart gøre det igen.

 

 

 

 

 

5 meninger om “Lucky number 4 & 21

What's on your mind?

