Flere illustrationer og en giveaway

Hvordan skete det lige at efteråret bare sådan kom snigende uden at lade sig mærke med det? Jeg synes lige det var sommer for et øjeblik siden og nu er det oktober og lige om lidt skal man til at forberede sig på julen!!

Heldigvis synes jeg det er dejlig og hyggelig årstid. Så kan man begrave sig i strik, tænde stearinlys og drikke masser af te. Og så er alting bare så pænt udenfor. Lidt endnu, i hvert fald…

Apropos tid kom jeg også lige til at se i arkiverne, at jeg ikke har holdt en giveaway siden marts. Marts!! Så er det ikke ved at være på tide igen? Anledningen synes jeg skal være, at jeg lige om lidt (forhåbentligt) runder de 600 læsere på Bloglovin. Det er jo helt vildt! Tænk at der sidder mindst 600 søde mennesker derude, som gider at læse med her hos mig. Jeg bukker og takker. Virkelig.

Og i anledning af at jeg har fået lavet en del nye illustrationer, bl.a. disse to dansepar, synes jeg at denne giveaway skal bestå af en valgfri illustration fra shoppen. Find din favorit her.

Hipsters2

“Hipsters dance too”

 

Youngsters2

“Youngsters dance”

 

For at være med skal du blot skrive en kommentar herunder, hvori du fortæller mig hvilken illustration du helst ville vinde (ønsket er ikke bindende). Og hvis du samtidig er eller vil blive fast læser, vil jeg blive endnu gladere. Husk at man kan følge med både på Bloglovin, Facebook og Instagram og alle links ligger lige til højre på skærmen.

Skal vi ikke sige at jeg trækker en vinder onsdag (aften) den 16. oktober?

Jeg håber I vil lege med :-)

God mandag!

 

 

63 meninger om “Flere illustrationer og en giveaway

  1. Jahmen, hvor heldig kan man lige være! Blev først fælt skuffet. Troede lige jeg var gået glip af din giveaway … MEN når jeg nu alligevel kan deltage, så må det helt sikkert være pigen med hørebøfferne, jeg kunne tænke mig.

  2. He he, jeg er helt vildt med “Hipsters dance too”, de ligner fuldstændig mine forældre som unge bortset fra at min far nok havde lidt længere hår og skæg dengang ;). Men Frisuren og brillerne er fuldstændig min mor ;). Så det er den illustration jeg vælger hvis jeg bliver den heldige :).
    Kram
    Mette

  3. Sikke en masse fine illustrationer du laver, jeg følger straks via bloglovin.
    Jeg er lidt vild med gøgleruglen – den er ret fin.

    Tillykke med de snart 600 følgere, det kan jeg godt forstå du har, der er jo en masse fedt at se her hos dig.

  4. Hej Mette, tillykke med din side og det hele! Super lækkert layout, og hvor er det bare nogle fascinerende og smukke tegninger du kreerer! Jeg havde godt nok svært ved at vælge, men jeg tror min lid og passion må gå til YOUNGSTERS DANCE, for hvor er den bare herlig og smuk. Jeg er sikker på mit værelse ville elske at blive prydet med lidt dans af en fin streg. Du er meget dygtig! Så fin den er.

    Du er selvfølgelig fulgt på både bloglovin og Instagram – facebook må også lige tilføjes!

    Kærlig hilsen Rosa :-)

  5. Hej Mette.
    Håber lige jeg kan nå det..
    Jeg er ret vild med din illustration Gøgleruglen, den er super sej og kunne være rigtig god i min stue.
    Følger dig både her og på instagram og synes altid du ligger nogle spændende og sjove billeder og oplæg ind.
    Måtte selv igang med at lave saltede mandler forleden efter dit oplæg..mums
    Efterårs hilsner Belinda

  6. De er simpelthen for fede de illustrationer – Youngsters dance vil passe perfekt hjemme hos mig, så jeg krydser fingre…

    KH. Lene

  7. Ååååårh, håber jeg lige kan nå med her på falderebet?! Jeg ville elske at vinde “hipsters dance too” – de er helt fantastiske, Mette!

What's on your mind?

