Den seneste uge har jeg…

Pakkepost

…Sendt den første Gefiltefish pakke afsted.

Hakketæppe

…Været på hobbymesse i Viborg og set dette fantastiske runde tæppe i tunesisk hækling. Jeg glæder mig til der bliver to torsdage i én uge, for så skal jeg helt sikkert prøve at lave sådan et.

Garnhimlen

…Været i garnhimlen. Som ligger i Viborg. Hvis man er garnentusiast skal man gøre sig selv den tjeneste, at tage på hobbymesse den første weekend i september.

Doodle

…Tegnet en masse og fået nye ideer, som skal prøves af. Det er noget med en malebog…

Garnrov

…Købt mig en ny hobby. Jeg vil til at strikke. Andet end halstørklæder jeg aldrig bliver færdig med. Så nu er jeg gået all in og har købt garn til to bluser og en cardigan. Så deeet…

 

 

English recap: As of late I have been shopping for yarn, since I’ve decided to take up knitting. I have shipped off my first Gefiltefish items, visited a craft fair and spend a lot of time drawing and getting some new ideas.

 

 

4 meninger om “Den seneste uge har jeg…

  1. tillykke med dit fine salg. Man bliver helt høj af det, ik ?
    Hvor har du bare gang i en masse fede projekter i øjeblikket. det lyder vildt spændende med en malebog. du kan evt også sælge nogle af dine flotte illustrationer på din webshop?

    1. Hej Sine
      Tak :-) Jo, jeg kunne vist godt vænne mig til at være ‘butiksejer’, tror jeg ;-)
      Faktisk sælger jeg allerede lidt illustrationer på shoppen, men jeg vil gerne have flere på. Så det arbejder jeg på lige nu. Og så malebogen, naturligvis :-)
      Tak for kommentaren og fine input :-)

What's on your mind?

