Nyt look!

Begejstringen vil ingen ende tage, her omme bag ved (foran?) min skærm. Som den opmærksomme læser nok har opdaget har bloggen fået en make over, i form af nyt logo og nye follow-ikoner.

Som jeg skrev i sidste indlæg er det min seje veninde Pia, der liiiige har bikset både dette og looket til shoppen sammen. Det ville jeg aldrig selv have kunne gøre bare en brøkdel så godt. Jeg er meget glad!

Så TAK igen Pia, jeg er meget taknemmelig for din hjælp.

Faktisk har alt dette arbejde med nyt udseende osv. også medvirket til at jeg har påbegyndt en liste over kreative projekter jeg gerne vil lave og vise på bloggen i det kommende efterår. Nogle gange hjælper en ‘klat maling og nye puder’ bare meget, ikk!? Men først vil jeg bare lige sidde her og være lidt benovet over at være sådan én med en butik med logo og visitkort und alles!

Nytlook

 

Jeg håber I kan lide det.

 

Ps. Beklager iøvrigt det meget dystre billede, men det er altså lige pludselig blevet mørkt og efterår udenfor.

 

4 meninger om “Nyt look!

  1. Selv TAK søde!! Det er så skønt du er glad for det nye look, det har i hvert fald været super fedt at få lov at lave og det har også sat gang i nye ideer hos mig :-) Glæder mig meget til at se hvad du finder på i løbet af efteråret :-) Kh Pia

What's on your mind?

