Tadaaaaaaaaa!!

Så blev jeg ENDELIG færdig (færdig nok, i hvert fald) til at åbne shoppen! Jeg er faktisk helt stolt af og glad for, nu at se alt det jeg har brugt måneder på at sidde og sy, forvandle sig til en helstøbt butik. Og med prikken over i’et; mit nye superfede logo som min veninde Pia har lavet til mig (foruden hængemærker, visitkort og nyt look til bloggen her, som kommer lidt senere). Jeg synes simpelthen det er blevet så flot og passer perfekt til shoppen og min stil.

Så. Jeg vil gerne byde velkommen til Gefiltefish og, i anledningen af at det endelig er nu, tilbyde 15% på alle varer fra idag og til og med torsdag i den 5/9. Anfør blot rabatkoden GEFILTEFISH ved køb.

Gefiltefishcollage

Dogmet for shoppen er, at der for de fleste varers tilfælde ikke vil være være to der er ens. Dels for at hylde individualiteten og dels fordi at det gør det væsentligt sjovere for mig, at lave. Derfor vil der ikke være sæsonbetingede kollektioner, men et passende flow af nye ting, fuldstændig afstemt efter humør, tid og inspiration. Så selvom jeg selvfølgelig opdaterer løbende gennem bloggen her,  vil shoppens Facebookside også være et godt sted at holde sig ajour med nye varer, rabatter osv.

Jeg håber vi ses derovre!

 

 

 

 

English recap: I finally finished my new webshop and I’m over the moon and proud to see everything that I’ve been working on these last few months presented together side by side. Until thursday this week (5/9) I am offering a 15% opening discount. All you need to do, is type in the discount code GEFILTEFISH.

For foreign readers and potential (I hope…) customers: I am happy to ship abroad, but please contact me by email before any purchase, so I can look into prices and delivery time.

16 meninger om “Tadaaaaaaaaa!!

  1. Helt enig med Frk. Hansen! :-) Det har været så spændende at få lov at være med bag skærmen og jeg har nydt vores samarbejde, som du selv skrev sms’en idag to sjæle, en tanke :-)

  2. Jeg elsker dine jakker! Jeg er dog studerende og har desværre ikke råd til en, så hvilket mønster har du brugt til dem? :-)

What's on your mind?

