Ups!

Nå, men jeg skulle lige i Stof og Stil forleden dag. Og så skete det her:

Stof1

De har nemlig fået nogle rigtig fine foto-prints, som jeg bare var nødt til at eje. Det der med dyr på puder er jo ingen nyhed, men jeg syntes bare at disse motiver var så fine. Og så viste kvaliteten på stoffet sig også at være overraskende god.

 

Stof2

De havde også fået nogle brokadeagtige stykker med dyreprint på og sådan et var jeg da også nødt til at have…

 

Stof3

Stoffetstykkerne med grene er så bløde at jeg tror jeg vil lave et par hovedpudebetræk af dem.

 

Stof4

 

Og, sidst men ikke mindst, hapsede jeg også et stykke pre-hullet filt med. Det bringer minder frem om mit lille gulvtæppe-projekt jeg syslede med for godt et år siden, så mon ikke jeg nu bliver nødt til at ‘brodere’ mig en pude også. Mere om det på et tidspunkt.

 

 

2 meninger om “Ups!

  1. Åhh ja, jeg var også i stof og stil idag, var så tæt på at købe de stof stykker, de er jo aaaalt for fede, både til at clipse på en billedramme men også til en pude :-)

What's on your mind?

