Lige om lidt…

Nu varer det ikke længe før jeg er klar til at åbne min Gefiltefish shop. Min veninde (se hendes fine blog her) er ved at udforme shoppens (og bloggens nye) visuelle udtryk og er snart færdig. Og jeg har de sidste par dage skudt billeder på livet løs. Lidt af en udfordring, da jeg endnu ikke er blevet helt fortrolig med mit Nikon, men heldigvis har jeg haft gode faciliteter og hjælp til rådighed.

Nu venter bare et større redigeringsarbejde, som nok kommer til at strække sig over nogle dage. Men tilfredsstillelsen ved at se de færdige billeder ét efter ét overskygger utålmodigheden. Jeg regner med at være klar til åbning i starten af september, yay!

Fotoshoot1

Fotoshoot2

 

Husk forresten, at der er Hobby Messe i Viborg den 6.-8. september. Især hvis man er til garn, patchwork eller papirnusseri er der meget at komme efter. Og så de der tarteletter (de er tilbage…). Måske ses vi.

 

 

4 meninger om “Lige om lidt…

  1. Ihh tak for link søde! Jeg glæder mig mindst ligeså meget som dig ;-) Det har været så hyggeligt og stort for mig at være med bag kulissen og få lov til at skabe dit visuelle udtryk ;-) Du laver så skønne nogle ting!!

    1. Hvor er det dejligt at høre, at du har det på den måde :-) Jeg er SÅ glad for at have sådan nogle seje veninder der og vil hjælpe mig. Det er priceless. Tak søde! :-)

  2. Jamen det blir jo SÅ spændende, smuk kreation som vi lige får et lille tit af – Ja med PIa bag roret med bloggen nye look kan det jo kun blive godt. Ha en super dejlig uge og venter med spænding:-)

    1. Tak Mette. Jamen jeg er også over the moon over at hun hjælper mig. Det bliver simpelthen så fint og prof :-) Jeg lover at spændingen snart bliver udløst. Jeg kan snart heller ikke selv klare at vente længere. Ha’ det super og igen; SÅ hyggeligt at se dig på Instagram også :-)

What's on your mind?

