Kanel/kardemommesnurrer

Findes der noget bedre end kardemomme og kanel i bagværk?! Jeg tror det ej. Og nu har jeg fundet en opskrift, hvor der virkelig ikke er sparet på netop disse ingredienser. Disse snurrer er så gode, at en permanent beholdning af dem nu har fået plads i min fryser. Og jeg glæder mig næsten til at gå efteråret i møde med masser af kaffe- og snurrerpauser.

Jeg har fundet opskriften her og har faktisk fulgt den ret slavisk. Dog konstaterede jeg, i mangel af røremaskine, at det fint kan lade sig gøre med håndmixer. Og så har jeg også været en anelse mere rundhåndet på fyld-fronten – men det er jo en smagssag. De er lidt tidskrævende, men uden tvivl arbejdet og ventetiden værd, det lover jeg.

Snurrer

Snurrer1

Snurrer3

Hvad byder du uventede gæster? Her får de nok kanelsnurrer…

Bon appetit!

2 meninger om “Kanel/kardemommesnurrer

What's on your mind?

