Hej Hverdag!

Skræmmende, så hurtigt 4 uger kan gå! Sommerferien er ovre for mit vedkommende og jeg er nu tilbage på arbejde. Det gør nu ikke så meget, for vi går et sjovt efterår i møde på Aarhus Teater med bl.a levende ænder på én scene og visne juletræer på en anden… Alligevel skulle man da være et skarn, hvis man ikke lige kunne have holdt en uges ferie mere. Bare lige til at komme igang på…

Min sommerferie er gået med en masse hyggelige ting. Jeg har fået tegnet en hel masse, syet en hel masse og holdt miniferie på landet, mens vi passede mine forældres hus og katte. Så alt i alt ren afslapning og kreativ udfoldelse. What’s not to like!?

At jeg har været flittig ved symaskinen, betyder også at jeg om ikke så længe er klar til at åbne min nye netshop (nye læsere kan begynde her). Varelageret er efterhånden ved at være på plads og nu mangler jeg snart kun at bygge rammerne omkring shoppen. Jeg er meget spændt på det og glæder mig virkelig meget til, at jeg endelig får et fint sted at gøre af alt det, jeg ikke kan lade være med at lave.

I forbindelse med den nye shop, vil der måske også ske lidt ændringer her på bloggen, men mere om det senere.

Og nu lidt hygge i billedform.

Doodle

Nogen der danser… Ren afslapning med papir og blyant.

Hyphest

En ret nysgerrig hest jeg møder på min løberute.

Jakke

Jakke #5 – venter såmænd bare på en ejermand.

Krutogmig

Kaffe og kattehygge i min mors hyggelige orangeri. Man skal være hurtig hvis man vil ha’ en plads her.

Pizzaparty

 

Frokost på Grappa med Svenskeren. Og et tydeligt eksempel på forskellige pizzaspisningsteknikker. Nogen er ikke pjattet med skorper…

Stofstak

 

En ny stak stof, som er klar til at blive syet om til jakker. Velour og brokade rocker! Hvis du spørger mig…

Snurrer3

 

Kanel- og kardemommesnurrer! Opskrift kommer snart.

 

Jeg håber I har nydt og/eller stadig nyder jeres ferier og er blevet ladet op til en ny omgang hverdag.

 

 

 

2 meninger om “Hej Hverdag!

  1. Jag har också återvänt till jobbet idag. Hade gott kunnat vara ledig lite längre, men det känns ok ändå tycker jag. Det låter som att du har en spännande höst framför dig!

What's on your mind?

