Sommerferie!

Nå, så blev det alligevel sommer i Danmark. Og tilhørende sommerferie… Jeg er heldig at have 4 ugers ferie, men holy moly hvor går tiden bare hurtigt! 2 1/2 uge er allerede gået og om et øjeblik starter hverdagen igen, så jeg forsøger at huske at nyde hver eneste feriedag. Også dem der går med med at lave ingenting.

Derfor kan man vist også godt sige at bloggen holder sommerferie. Og at dømme efter bloggens statistik-side, så gør I vist også ;-) Så jeg vil læne mig tilbage og nyde de sidste dage i selskab med min elskede, en bog og en masse lækkerier (det feder først om 1 1/2 uge og der er vi alligevel ikke hjemme mere – tøhø…).

Med disse ord og et lille snapshot af min location pt, vil jeg ønske jer nogle rigtig dejlige sommerferier derude i sommerlandet. Vi ses snart!

Sommer1

8 meninger om “Sommerferie!

What's on your mind?

