1 år!!!

For 1 år, 135 indlæg, 78.079 views og 1097 kommentarer siden, blev DIY People født. Undfangelsen skete en måneds tid i forvejen (grundlaget for ideen kan man læse lidt mere om her). Jeg brugte et par uger til at gruble over det og da beslutningen var taget, gav jeg mig selv en deadline på 2 uger til at få projektet søsat.

Bedste ide jeg længe har fået!! For hold nu op, hvor har det været ubeskriveligt hyggeligt og sjovt at blogge om alle mine kreative projekter og tanker. Men det allerbedste er alle jer der sidder derude og gider at læse med og kommentere. Det er guld værd og jeg er ovenud glad i låget over at I stadig er her og flere kommer til i jævn strøm!

Fødselsdag

Som en lille fødselsdagfeature (undskyld jeg ikke har nået at bage en kage…) har jeg samlet en lille top 5 over de indlæg, som I åbenbart har syntes var bedst. Sjovt nok er det jo ikke altid det man selv tror vil være et hit, som rent faktisk ender med at blive det. Men de her 5 indlæg er altså dem der har haft flest views og nogle af dem er stadig dem der bliver vist flest gange på en uge.

 

5. Skjorte igår – nederdel idag…

Nummer5

 

4. Geometri i papir.

Nummer4

 

3. Dyre lysestager.

Nummer3

 

2. Høretelefoner iført Hama-perler.

Nummer2

 

1. Lav kunst på den fede måde.

Nummer1

 

 

Her bliver fødselsdagen fejret med en kop kaffe, en lille slikskål (det er jo torsdag…) og produktion af nye illustrationer til shoppen.

Tak for et supersjovt år, søde mennesker. Skal vi lege et år mere?

 

 

16 meninger om “1 år!!!

    1. Tak! Jamen så skal du da også ha’ et tillykke Mette :-) Og det har altså været supersjovt – jeg er glad for at jeg fandt frem til din fine blog i sin tid. Rigtig god weekend! :-)

  1. Ih ha det er meget du har fået bygget op på ét år søde Mette! Jeg har godt nok heller ikke altid (læs aldrig) kunne lure hvad der bliver populært.. Det er rigtig sjovt og se hvordan tingene pludselig får deres eget liv :-)
    Jeg synes bestemt et år mere må være på sin plads.. Er det ikke noget med at en blog først må gå på pension efter 3 år? ;-)

    1. Tak søde Frk. Hansen. Den 3 års-regel kendte jeg ikke lige, men det synes jeg da bare vi siger. Det er i hvert fald for tidligt at stoppe endnu ;-) Tak fordi du læser med og altid er så sød til at kommentere :-) Ha’ en dejlig weekend!

  2. Grattis! Jag har ju just hittat hit, så jag har lite att läsa ikapp ännu, men jag hoppas att du fortsätter i många år till, för jag gillar verkligen att läsa om dina projekt!

    1. Tak, hvor er det skønt at høre Ida :-) Jeg håber at du også finder noget i arkiverne du kan bruge. Tak for dine fine kommentarer :-)

  3. Hej søde Mette
    Hjertelig TILLYKKE med bloggens 1 års fødselsdag! Ja du har helt ret, det er så fantastisk hvad den blogverden gir tilbage:-) Tusind tak for alle dine dejlige indlæg og fantastiske idéer – Er startet med nyt job, så har desværre ikke har tid til at kommentere på dine dejlige indlæg – Håber du nyder sommeren og glæder mig til endnu et år med DIYpeople!

    1. 1000 tak søde Mette :-) Hvor lyder det spændende med nyt job – jeg håber det stadig giver dig tid til alle dine fantastiske krea-projekter dog :-) Jeg nyder sommeren big time og jeg håber du gør det samme :-)

What's on your mind?

