Små ting

Jeg har tilføjet en ny kategori til bloggen. Den hedder Små Ting og kommer til at handle om de små ting i hverdagen der gør glad, inspirerer eller på anden måde gør indtryk. Det er jo ikke fordi, at der er noget nyt og revolutionerende i den kategori. Den findes mange steder i blogland, men er faktisk én af mine yndlingskategorier på de blogge jeg frekventerer jævnligt.

Og selvom der er stille herinde for tiden betyder det ikke at jeg har mistet lysten til at blogge og dele ting. Kun at der er andre ting der fylder rigtig meget lige nu. Det får de lov til, og det synes jeg egentlig også at de skal have lov til herinde. (Instagram er også fyldt med ‘små ting’… @mettefis er navnet)

Så her kommer første portion glædesudbrud fra den seneste tid.

foto7

Fin gave i form af flettet stofpandebånd fra Malene Farup. Glæder mig en lille smule til efteråret nu…

foto8

Tinted Lip Balm fra yndlings-Burt’s Bees i farven Hibiscus – virkelig god og fin!

foto6

En lille samling af strudse- og gåsefjer i blåt keramik. Jeg har noget med fjer…

foto3

Dyrlægens natmad og flat white på Sigfred’s Kaffebar med dejlig kollega/veninde…

foto4

Efterfulgt af rabarbermuffin og key lime pie!

foto5

Sovende klump af pelset kærlighed på maven. Intet er mere afslappende end det.

foto1

Endnu en kat der pt bor i en fin butik (jeg siger ikke hvor!), men meget gerne må komme hjem til mig og bo.

foto2

Flydende frugt i små fine glasflasker. Hamrende dyre, men voldsomt gode.

 

Og så vil jeg ellers bare ønske jer en god søndag. Min vil blive brugt skiftevis ved symaskinen og tegnebordet. I’m on a roll! :-)

2 meninger om “Små ting

What's on your mind?

