DIY: En simpel lille ting

Det her er næsten for nemt, men ikke desto mindre er disse øreringe ret fine i al deres enkelhed. Som vist i sidste indlæg købte jeg, på min tur på kræmmermarked, disse små ørestikkere. Egentlig er de jo beregnet til at man limer noget på, men jeg syntes de var så fine i sig selv, at jeg bestemte mig for bare at give dem en farveklat.

Jeg brugte en af mine elskede Essie neglelakker og et enkelt lille dryp med penslen var nok til at lave et fint og dækkende lag. Desværre er farven ikke gengivet særlig godt på billedet, men den er koralpink med et strejf af neon og hedder ‘Cute as a Button’.

Nu er jeg nok nødt tila t købe et par mere, for jeg bliver naturligvis nødt til at have dem i gul også.

Ørering1

Ørering2

Ørering3

 

Imorgen tager Svenskeren og jeg til København (og Bruce Springsteen koncert) og jeg glæder mig helt vildt til et gensyn med hovedstaden. Jeg håber vi når et besøg i Bead House, som jeg før har skrevet om, og måske et par af mine yndlingsgenbrugsbutikker. Svenskeren håber nok mere på en plads i solen med en kold øl…

God uge!

 

9 meninger om “DIY: En simpel lille ting

  1. OMG, jeg kom af omveje til din fantastiske blog, og det kommer nok til at koste mig noget søvn, for hold da op, hvor er der meget inspiration her, og derfor bliver jeg jo nødt til at gå tilbage i arkivet :-)

    Tak fordi du deler, mange hilsner Mette

    1. Hej Mette!
      Hvor er det dejligt, at du fandt vej hertil. Du skal være så hjerteligt velkommen :-) Jeg håber du finder noget du kan bruge (det manglede da bare, hvis det koster dig nattesøvn ;-)) Tak for din søde kommentar.

  2. Simpelt og genialt! Rigtig dejlig tur til KBH søde ;-) Sidst jeg var i KBH var jeg i også et smut forbi Bead House og der var der desværre ophørs udsalg :-( ØV bøv, havde helt glemt at fortælle dig det. Håber du kan nå det endnu :-) Glæder mig til den 21!

    1. Nej nej nej!!! Ikke ophør!? Åh, håber virkelig den bare åbner et andet sted så. Tak søde Pia :-) Jeg glæder mig også til en dag i Horsens.

  3. Jamen altså, hvor er det super smart! Og ja selvfølgelig i gul også! Håber det var en fantastisk koncert og oplevelse, orv mand siger jeg bare :-) Jeg ved ikke om du har været i Smyks, de har også et lækkert udvalg, mener de har flere butikker derovre udover netshoppen. Håber I har en fantastisk tur!

    1. Tak Mette :-) Du kan tro det var en oplevelse. Og en dejlig tur. Jeg kender ikke Smyks, men det skal jeg da lige have tjekket ud. Tak for tippet! :-)

What's on your mind?

