To Do

Det er vel efterhånden ingen hemmelighed at jeg finder utrolig meget inspiration på Pinterest. Det er og bliver ved at være en uudtømmelig kilde og samtidig også en god måde at opdage nye blogs på. Alle mine med-pinterestere kender vel nok det med at få klikket sig længere og længere væk fra udgangspunktet og det er jo ofte dér man finder alt guldet.

Jeg har samlet mig en lille visuel to do-liste med blot nogle af de ting jeg kunne tænke mig at gøre efter i den nærmeste fremtid.

Fuglesweat

1/ Fugleinspireret sweatshirt a la franske Le Bestiaire.

 

Hexagonal

2/ Hexagonal dims af plasticstænger. Tutorial findes her.

 

Indianerkæde

3/ Indianerinspireret perlekæde. Nogen har været flink at lave en tutorial til dette mønster. Selvfølgelig kan man selv begynde at tælle og lave mønstret som man vil, men min (meget lidt matematiske) hjerne gik i stå og blev helt stille, da jeg begyndte at overveje dén mulighed, så jeg tager taknemmeligt imod vejledningen og ændrer nok bare lidt på farverne…

 

Kattesko

4/ Katteskosnuder. Det siger sig selv, at jeg skal have lavet sådan et par.

 

Lommelir

5/ Lir på jakkelomme og bukseopslag. Især ideen med bukseopslaget er jeg ret lun på. Jeg synes det er en virkelig fin måde at gøre sine boyfriendjeans lidt mere girly på. Og så holder jeg jo nok aldrig op med at være 5 år, når det gælder pailletter og ting der glimter…

 

Malede bukser

6/ Malede bukser. De ser virkelig fine ud – spørgsmålet er bare om man kan gøre kunsten efter, uden at det kommer til at se lidt for hjemmegjort ud på den ikke så fede måde…

 

Sweatshirtvævning

7/ Sweatshirt-vævning. Ret fint og ret nemt!

 

Jep, projekterne er der. Nu mangler jeg bare tiden… Nogen der har lidt til overs, de ikke skal bruge?

 

 

4 meninger om “To Do

  1. Sikke en skøn to do liste!! Hold nu op den bluse er skøn! og kattesnuderne!! Jeg bliver altså nødt til at prøve at lave sådan et par, de er så fine :-) Tak for dejlig inspiration!

What's on your mind?

