Giveaway i blogfamilien!

Åh hvor blev jeg helt glad, da jeg idag så at Frk. Hansen har lavet en give away i samarbejde med a mile in the woods! Jeg elsker de fine og skæve illustrationer fra Louises hånd og ærgrede mig sådan over, at jeg ikke fik købt en af dem, da hun gæstede Århus’ nye fantastiske designmarked Edition. Uanset hvordan, er jeg nødt til at eje et af de mange fine prints en dag. Og lige nu er muligheden for at vinde ét ovre hos Frk. Hansen altså tilstede. Tjek også lige frøkenens mange fine DIY’s ud nu du er der – og ikke mindst hendes shop med fede smykker.

Go!

Giveaway4

 

 

2 meninger om “Giveaway i blogfamilien!

What's on your mind?

