Statement necklaces – et sneak peek

Jeg er ret vild med begrebet statement-smykker (og statement-jakker ligeså. Men det er en helt anden historie, som vi gemmer til en anden dag).  Det er en genial måde at tilføre sit, måske ellers nedtonede eller ‘kedelige’ outfit, farve, sejhed, retning eller en uventet drejning. Eller hvad man nu går efter.

Min trang til at gå med opsigtsvækkende smykker stiger altid i takt med forårets og sommerens komme, så jeg har været i gemmerne (og lidt i butikkerne) for at finde materialer til formålet.

Statement1

Statement2

Statement3

Jeg vil derfor i nærmeste fremtid komme med bud på min kommende sommers statement halskæder. Og at dømme ud fra de inspirationsbilleder jeg har samlet sammen over den seneste tid hælder vi vist til noget ethnic/aztec-ish… Gamle nyheder, I know. Men jeg synes nu stadig det passer godt til sommer og er en god kontrast til vores nordiske minimalistiske stil.

Necklace-inspo

Jeg håber I nyder weekenden derude – og hey, imorgen bliver det varmt siger de!

 

 

 

7 meninger om “Statement necklaces – et sneak peek

What's on your mind?

