Happy Easter!

Vil egentlig bare lige ønske jer alle en god påske.

Og så lige sige, at hvis man som jeg, ønsker sig en fin Lærke Langballe-skål, men ikke lige har skejserne til det pt, som kan man i en snæver vending selv lave sig en hyggelig lille slikskål, ved hjælp af et spraymalet plasticdyr og en porcelænsskål.

Påskeæg1

Påskeæg2

Men jeg ønsker mig nu stadig den med krondyret på. Og/eller den med gorillaen.

 

 

 

6 meninger om “Happy Easter!

  1. Årh SÅ fin! Havde selv tænkt tanken.. Men aldrig rigtig fået gjort noget ved den. Det ser bare så skønt ud :-) Hvor er kaninen fra monstro? Og rigtig meget i lige måde :-)

    1. Tak skal du ha’ Gabi :-) Den er såmænd bare fra Søstrene Grene og kostede tæt på ingenting. De har fået nogle rigtig fine plastikdyr, hvilket ikke er så godt, når man nu havde aftalt med sig selv ikke at spraymale på mere af den slags ;-)

      1. Synes jeg har stået på hovedet i deres kasse med dyr… Leder nemlig altid efter kaniner :-) Måske jeg skal prøve at smutte forbi igen! Det er nu heller ikke så tosset det dér med at spraymale dyr ;-)

      2. Nu jeg tænker over det, er det måske faktisk også en måneds tid eller lidt mere siden jeg købte den. Dengang var de lige til højre når man kom ind anden del af butikken på Strøget… :-)

  2. Ihh altså, først er der påskeæg i din fine skål og så er der pinocchiokugler i den fra Lærke Langballe – ikke fair når man ikke har råd til den ene, ikke kan spraymale den anden og samtidig med er monster sliksulten… Flot skål Mette:-)

    1. Tak fine Malene :-) Men hvordan kan du være sliksulten efter de lækre kugler jeg så på IG tidligere? De er garntrisse 100 gange bedre end mine påskeæg (som ikke er mere…) ;-)

What's on your mind?

