Vinderen er…

Så blev det tid til at trække lod om det knaldgule sleeve og DIY-brodere-coveret. Jeg bad Svenskeren om at nævne et tal mellem 1 og 23 og svaret kom prompte: “18!” (Indsæt selv svensk accent).

Og nummer 18 på kommentarlisten… det er Rikke Ø! Tillykke Rikke! :-) Jeg sender dig lige en mail.

Samtidig vil jeg altså også godt lige benytte lejligheden til at sige hej til alle de nye i klassen. Der er kommet mange nye læsere til på Bloglovin på det seneste og det er jeg virkelig glad for! Især fordi at bloggen faktisk har været noget forsømt den sidste tid. Det er der flere grunde til, men ingen af dem skyldes at jeg har tabt begejstringen. Og da slet ikke når jeg ser at I stadig er her og nye kommer til. Jeg har sagt det før, men den slags kan ikke siges for ofte: TAK!

Jeg glæder mig til, at foråret bringer den manglende tid i form af længere og lysere aftener, så der kan blive plads og overskud til lidt flere sjove projekter. Indtil da, kan jeg da komme med en lille cliff-hanger og fortælle at der på listen bl.a. er noget med re-do af tallerkner, noget med smykker i læder, noget (mere) med HAMA perler og så selvfølgelig lidt mere til min Wardrobe Make Over-føljeton.

 

Bloglovin1

God tirsdag Peeps! <3

 

 

6 meninger om “Vinderen er…

  1. Stort tillykke med Rikke! Heldige asen :-) jamen det er jo altid en kæmpe fornøjelse at følge med hos dig, glæder mig til dine nye projekter! Ha en super dejlig påske! Kæmpe kram

  2. Tillykke til Rikke!

    Uh lyder spændende med tallerkenerne! -og lædersmykkerne! -Kan mærke det bliver et skønt forår ;-)
    Indtil da så rigtig god påske og tak for sluderen den anden dag! :-)

    1. Det kan jeg også bare mærke! ;-) Og jeg siger også tak, det var hyggeligt at møde dig IRL. Rigtig god påske til dig og dine :-)

What's on your mind?

