Forårs-give away i farver

Det kan da godt være at de har lovet snestorm i næste uge, men det vil jeg blæse på (høhø). I min bog er det blevet forår og sådan er det! Derfor synes jeg at det er passende med en give away, der cementerer det godt og grundigt. Og så er det vist også bare ved at være lidt længe siden, at vi har leget her på bloggen… Så jeg har en gave til jer. Den ene del af gaven er faktisk en foræring fra flinke Panduro Hobby. Et iPhone 4 cover til at brodere korsting på.

Giveaway2

Jeg har selv været igang med mit eget og valgte et motiv med nogle fine mejser. Jeg skruede dog godt op for farverne på mit cover og flyttede lidt rundt på nogle ting. Jeg bryder mig normalt ikke om de covers man kan få, da de ofte er lidt klodsede og ødelægger det ellers så fine design på telefonen, men dette cover er faktisk overraskende elegant og blødt og syner ikke af meget, når man ser det forfra. That I like!

Cover

Fuglemønster

Den anden del af gaven er fra mig. Jeg har lavet et sleeve (hedder det det, når det er til en telefon?) til at komme herlighederne i og en snor til at have telefon, nøgler og andet godt om halsen. Måske husker I mit gule bælte…? Well, der var en rest til overs af det lækre ruskind, som lige nøjagtig passede til dette formål. Og jeg er personligt helt pjattet med den kraftige sennepsgule farve det har.

Giveaway1

Giveaway3

Giveaway4

Hvis du har lyst til at lege med om en gang telefon lir, er det eneste du skal gøre, som sædvanligt, at være eller blive fast læser af bloggen via Bloglovin eller mail (bjælken ude i højre side) og at skrive en kommentar herunder. Hvis du vil gøre det ekstra hyggeligt for mig og andre at læse, må du meget gerne fortælle hvad dine første forårsbebudere er.

Jeg trækker lod blandt deltagerne mandag den 25. marts.

Lad bare sneen komme, foråret er her uanset hvad! Håber I får en dejlig weekend :-)

23 meninger om “Forårs-give away i farver

  1. Nej, hvor er sleeven blevet fin. Tror egentlig, at det er det specielle sollys, der kommer tidlig på foråret, der er min bedste forårsbebuder. Får altid lyst til at sidde udenfor uden jakke og drikke kaffe, selvom det stadig er alt for koldt.

  2. Den første lille buket vintergækker er tegn på, at foråret er på vej. Render altid rundt og leder efter tegn på, at de små blomster er på vej. Klæder mig i alle forårsfarverne, for nu skal den mørke vintergarderobe til at gemmes væk. Dine fine give aways oser af forår.

  3. Jamen altså det cover er simpelthen så sejt lavet Mette – Og farven? den er jeg da lige så pjattet med. Det første forårs tegn for mig er mine vintergækker, dem har jeg haft med alle de steder jeg har boet siden jeg flyttede hjemme fra, så de var været gravet op en del gange:-) Ha en dejlig weekend

  4. Jeg har selv tidligere broderet et cover til min mobil, så jeg synes det er en rigtig fin giveaway. Min forårsbud må være at fylde hjemmet med en masse fine blomster f.eks. påskeliljer.

  5. Jeg følger dig! :)
    Sikke fine ting.. Farven på det sleeve er såå fed. Et must til forår og sommer! :)
    Jeg elsker forår og påske.. Pastelfarver og alting så hyggeligt.

  6. Ih sennepsgul, siger du!! Så er jeg allerede hoppet i med begge ben ;-)
    Synes faktisk ikke så godt om de der broderede covers.. Men dit er nu faktisk virkelig fint! -Så sådan en ønsker jeg mig da pludselig også :-)
    De første skud, knopper,vintergækker og selvfølgelig mine kondisko, der siger at nu er det slut med at traske i tunge vinterstøvler. Dét er mit forårs tegn!
    Krydser en masse fingre og håber foråret lander i min postkasse.

  7. Køber en masse forårsblomster og pynter indendørs og nyder at solen trods alt skinner og man kan mærke den varme i hovedet selv om det er koldt. Hvor er de fine de ting du har lavet.

  8. Det ville jeg da mægtig gerne vinde. :) de første forårstegn er for mig lyse morgener og fugle fløjt. :)

  9. Fantastiske gaver begge to :) dem ønsker min iphone sig da helt klart ;)
    Bliver rigtig forårsglad når træerne begynder at få det der lysegrønne skær, så ved man at sneen har tænkt sig at blive væk

  10. åh en flot gul mobiltaske!
    den vil jeg gerne vinde!
    Udover vintergæk og erantis, synes jeg at når lastbilen fra Cirkus Arli kører til Bellahøj, så bør foråret være på vej (den har vejret så misforstået lidt, men ok)

  11. Uhh, skøn give away. Mine forårsbebudere er vintergækker, grønne grene og lysten til at indrette mig mere lyst – og med farver.

  12. Jeg kan da lige nå at lege med ;-) Elsker bare den gule farve! Den oser af forår og sommer. De første forårstegn for mig er når alt det grønne begynder at springe ud, fugle fløjt og solens varme stråler på ansigtet ;-) Vi ses imorgen søde!

  13. Min første forårsbebuder er helt klart når vintergækkerne titter frem i haven, men endnu bedre er det når også påskeliljerne kigger frem

  14. Øj øj øj, en flot taske og sikke en god ide med korsstingscover. DIY-dimsning på et plan, hvor selv en fumlefinger med dårligt temperament som jeg kan være med.

  15. Åh hvor er den skøn. Jeg ELSKER alt med små fugle, så det bliver praktisk talt ikke bedre end denne give-away!! Skønt, skønt, skønt!!

    Min første forårsbebuder er når vintergækkerne og erantiserne titter op ad den frosne jord, SÅ er jeg solgt!! :)

    Jeg liker og følger på Bloglovin – har desværre ikke Instagram.

    Kh Thilde – thildekj@gmail.com

What's on your mind?

