Psssst, Århus…

…Og omegn.

Jeg vil bare lige tippe jer, der befinder jer i nærheden af Smilets By, om denne event, som jeg personligt glæder mig meget til.

001 plakat-til web

 

Det er Anja med bloggen White Wall Gallery, der er initiativtageren bag dette spritnye marked for nye upcoming designere og kunstnere. Og jeg er sikker på, at der vil være overflod af lækkert design og kunst for enhver smag. Jeg tror i hvert fald at jeg skal have den store pottemåne med…

Du kan læse meget mere om Edition her. Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!

 

 

 

2 meninger om “Psssst, Århus…

  1. Hej Mette
    Ja det lyder altså super spændende – og er helt sikker på det blir en super oplevelse med alle de fantastiske kunstnere! Ha en rigtig skøn weekend søde Mette.

What's on your mind?

