Jeg vandt jeg vandt jeg vandt!!

For første gang i mit liv har jeg vundet en blog-give away!! Og en helt vildt god én af slagsen. Mette fra Finurlige Finesser havde udloddet en valgfri bog fra den japanske e-shop Paumes og jeg skal love for, at det var svært at vælge. Der er helt utroligt mange lækre bøger og jeg tror ikke at det bliver min sidste bog derfra. Men jeg endte med at vælge bogen Stockholm’s Love Apartments. Dels fordi min kæreste er stockholmer og det derfor var lidt sjovt og dels fordi, at den så ud til at ramme helt plet i min smag. Og det gjorde den!

Bogen er fyldt med lækre billeder fra sjove og kreativt indrettede hjem. Den slags hjem hvor man kan blive ved at gå på opdagelse og finde spændende ting på hylder og vægge. Og som fortæller en masse om hjemmets beboere. Lige sådan som jeg synes et hjem skal indrettes. Den viste den sig faktisk også at indeholde en cafe guide til den svenske hovedstad, hvilket måske nok vil come in handy, da den stockholmske kæreste ikke er café-typen og derfor nok ikke er den bedste guide på den front. Og sidst, men ikke mindst fulgte der nogle postkort med superfine motiver med, som jeg tror skal op og hænge.

Hvis ikke du kender Mette’s fine blog, så synes jeg fluks du skal drøne derover og udforske den. Hun er vildt sej til det med farver og print og den slags og hendes indlæg er altid så inspirerende at læse. Jeg er fan!

Bog1

Bog2

Bog3

Bog4

Bog5

 

 

10 meninger om “Jeg vandt jeg vandt jeg vandt!!

  1. Sikke en heldig kartoffel :-) Den ser godt nok lækker ud! Glæder mig til at tage et kig i den, når jeg kommer på besøg næste gang ;-) KH Pia og tak for sidst, så hygge!

  2. Ih den ville jeg sørme også gerne bladre lidt i… og alle de andre. Der er jo så frygtelig mange lækre temaer :-) Dejligt heldet tilsmiler dig!
    Go mandag herfra!

    1. Ja, de bøger kunne godt gå hen og blive noget man må samle på ;-) Heldigvis er jeg heldig på så mange andre områder (undtagen i lotto…), men dette var en dejlig lille variant af held :-) Rigtig god dag til dig!

  3. Aj altså Mette, tusind tak for de søde ord :-) der blev jeg lige rigtig glad!!!
    Jeg er SÅ glad for at du kunne bruge bogen.

  4. Ej, hvor er det sejt!!! Og sikke en gevinst, ja Mette bogreol er vist super spændede at gå på opdagelse i! Stort TILLLYKKE og dejligt med svensk inspiration :0) ha en super dejlig uge!

What's on your mind?

