DIY: Folderier

Disse små folderier (hvad kalder man den slags??) minder meget om Le Klints foldede lampeskærme, synes jeg. Og de er meget sjove at lave, hvis man altså lige husker at iføre sig sin allerstørste tålmodighed. Det er lidt noget pilleri og jeg skulle lige gøre det en gang eller to, før det ville lykkes rigtigt, men så blev de også ret fine. De ville være fine at hænge i nogle grene tænker jeg. Og i juletræet til jul måske?

Jeg har fundet en tutorial til dem her.

Fold

Fold2

 

God foldelyst!

 

 

18 meninger om “DIY: Folderier

    1. Tak :-) Det ser mere voldsomt og overvældende ud, end det egentlig er. Tror det er mængden af billeder/trin der gør det ;-) Men tålmodighedstest er det bestemt.

  1. De er fantastisk smukke og jeg ville gerne fylde hele huset med dem – men tålmodighed til pillearbejde er bestemt ikke mig ;-)

  2. Ih du minder mig hele tiden om hvor lidt jeg får gjort ved det papirfolderi ;-)
    De er super super lækre i kardus! Nu må jeg snart tage mig sammen altså!
    Go weekend!

    1. Jamen det er da oplagt sted at starte så :-) Selvom jeg næsten, ved nærmere eftertanke, er lige ved at tro, at den måske bliver nemmere at lave, jo større den er. Hmm, bliver helt nysgerrig efter at se den lampe-diy du har fundet…?

  3. Jamen de er SÅ flotte! Ja de vil da være super idéelle til jul, eller bare hele året rundt. Det vil næsten være synd kun at have dem fremme til jul! Så smukt arbejde og ha en rigtig dejlig weekend!

    1. Tak kære Mette :-) Du har ret, de er næsten for fine til kun at bruge til jul. Særligt også når man tager arbejdstiden i betragtning ;-) Rigtig god weekend til dig.

  4. Åhh ja en lækker blog.. Jeg bliver hængende!! Tak for virkelig meget og virkelig fedt inspiration.. Du er velkommen til også at kigge forbi mig :)

What's on your mind?

