Lidt nyt fra opslagstavlen

Jeg har samlet lidt billeder fra mine opslagstavler på Pinterest. En god blanding af stemninger, farver og ting jeg har lyst til at lave. Hvor meget af det der bliver til noget, må tiden vise.

Kodeordene må vist være lyse støvede farver vs. klare farver, gråtoner, dip dye (ja, det er jeg ikke helt færdig med endnu…), print, kontraster, det groteske og højt til loftet.

Inspo-board#2

Inspo-board#1

Inspo-board#3

 

Nu glæder jeg mig rigtig meget til at komme igang med en ny årstid, nye farver og nye projekter.

Kan I følge mine tanker?

 

4 meninger om “Lidt nyt fra opslagstavlen

  1. Super dejlig inspiration! Ja helt sikkert, det er fantastisk dejligt at tænke på, at der er et heeeelt nyt år til at krearier og blive inspireret i. Glæder mig så meget til at se, at det fantatiske du får fra hånden :-)

    1. Ja tænk, jeg havde aldrig troet at det skulle komme over mig, men jeg er også blevet vild med scull-trenden nu. Besynderlig dille! ;-)

What's on your mind?

