DIY: Geometri i papir

Jeg er blevet lidt bidt af det der papirfoldning og i min søgen rundt på nettet efter inspiration, fandt jeg nogle skabeloner til forskellige figurer. Det ser umiddelbart kompliceret ud, men når først man har fået foldet alle linier, synes jeg ofte det giver sig selv hvordan de skal samles. Jeg har både brugt karton og almindeligt papir og begge dele fungerer fint. Husk blot at foldningen bliver både nemmere og pænere, når man lige falser linierne (jeg gjorde det forsigtigt med spidsen af en lille broderisaks). Samlingerne limede jeg med en hurtigttørrende papirlim. Kan anbefale den fra Karen Marie Klip. Den har en god tynd spids og holder rigtig godt.

Nogle af mine figurer er blevet hængt på grene med usynligt tråd, mens andre bare ligger sammen og ser ganske dekorative ud i sig selv.

Geo1

Geo2

Geo3

 

Find links til skabeloner til figur A. her og figurerne B./C./D. her.

God foldelyst og god weekend til jer!

 

 

5 meninger om “DIY: Geometri i papir

What's on your mind?

