Godt Nytår!

Holy moly, hvor er der bare sket meget i 2012! Alene bare bloggens tilblivelse, har været ret stort for mig. Selvom den til tider har været tidskrævende, har jeg ikke et øjeblik fortrudt at jeg startede på den. Og til trods for, at nogle af mine nærmeste stadig ikke forstår pointen og formålet med den, så gør den mig glad! Det er formål nok for mig.

Og så er der jo alle jer der kigger med. Og ovenikøbet giver jeres besyv med i kommentarfeltet. Det er SÅ fedt og jeg sætter virkelig stor pris på det. Jeg havde ikke drømt om, at det ville være så givende og inspirerende for kreativiteten, at dele ideer og projekter på denne måde. Det er virkelig en opdagelse af dimensioner. Skal vi ikke fortsætte lidt endnu?!

AnneF

 

Jeg håber I får et forrygende og fantastisk nytår og kommer godt og sikkert igennem det. Vi ses i 13!

Alt det bedste,

/Mette

10 meninger om “Godt Nytår!

  1. Rigtigt godt nytår til dig kære Mette! Ja det gir så meget på alle punkter, det er fantastisk! Tak for alle dine smukke projekter, glæder mig til et nyt år med alle dine ideer. Kh Mette

    1. Jeg kan kun sige i lige måde på alle punkter, fine Mette!! Det er en fornøjelse at følge dig, og glæder mig meget til at se mere fra din hånd. Godt nytår til dig! Kram

  2. Endnu engang godt nytår søde :-) Jeg synes det er dejligt du har lysten til at fortsætte dit skønne og inspirerende univers! Jeg glæder mig i hvert fald meget til at se hvad du finder på i 2013 ;-) Stort nytårskram herfra

    1. Lysten kommer helt af sig selv, når man er heldig at være omgivet af inspirerende og motiverende mennesker :-) Nytårskram til dig også!

What's on your mind?

