DIY: Doily-bordløber

Nu hvor gaven er givet, kan jeg jo godt lige vise hvad alle de doilies som jeg købte for nogle uger siden, skulle bruges til. Jeg havde nemlig set et billede på Pinterest, af en bordløber syet sammen af en masse doilies, og vidste bare med det samme, at jeg ville lave sådan en til min mor.

Og det var heldigvis et hit! Den passer rigtig fint til den lidt shabby stil min mor har kørende og ligger nu fint og pryder langbordet i køkkenet.

Det var meget nemt at lave, omend det tog lidt tid at sidde og sy det hele sammen i hånden. Og så kan man jo i de fleste genbrugsbutikker få de fineste doilies til en slik.

Doilyløber Doilyløber2

 

Håber I har haft en dejlig jul derude.

 

4 meninger om “DIY: Doily-bordløber

What's on your mind?

