It’s beginning to look a lot like christmas…

For nu er julefreden ved at sænke sig. Jeg er kravlet i hyggemode på landet i stråtækt postkort-idyl, og har overstået mine pligter (konfekt og juletræspyntning – same procedure as every year, James), så nu venter bare tre dages råhygge og afslapning. Selvom jeg elsker julen og alt hvad dertil hører, har jeg alligevel også en følelse af at glæde mig til det er overstået. For så begynder et nyt år og en ny tid, og det næste der venter er foråret og lysere tidere. Og der kan alt ske. Jeg er ret overbevist om at 2013 bliver et særligt og spændende år, nu hvor én kalender er afsluttet og noget helt nyt begynder. Jeg glæder mig.

Jeg glæder mig også til at vende tilbage her, med nye projekter at vise jer.

Rigtig glædelig jul søde mennesker! Vi ses på den anden side.

jul7

jul1

jul2

jul3

jul4

jul5

jul10

jul9

 

 

5 meninger om “It’s beginning to look a lot like christmas…

    1. Øhh, jamen det er fordi, at jeg ikke er blevet helt fortrolig med det nye kamera endnu ;-) Men det står øverst på juleferie-to do listen. Tak Kristine, jeg håber også at I får en rigtig dejlig jul :-)

What's on your mind?

