DIY: Simpel jule-decor

Nu nærmer juledagene sig med alt for hastige skridt, og jeg er faktisk ved at være lidt julestresset. Gaver skal laves, pakkes ind og afleveres til rette vedkommende. Konfekt skal produceres og Svenskeren skal sendes på juleferie i det svenske.Af en eller anden grund kommer julen ALTID bag på mig og i år er ingen undtagelse. Så nu glæder jeg mig til juleferien starter og jeg forhåbentligt når at nyde lidt af julen, inden den snart er ovre igen.

Det er som nævnt før, heller ikke det store juleri det er blevet til i herhjemme, men lidt har da også ret. F.eks en lille juledekoration -ish. Jeg er ikke den store fan af traditionelle juledekorationer med gran og kogler og hele baduljen. Bevares, det kan være rigtig smukt, men det passer bare ikke rigtig ind i mit hjem. Så jeg har lavet en ganske simpel juledekoration på et lille fad, bestående af et par plasticdyr (se mere her og her), et metaljuletræ, en fyrfadstage og en hulens masse glaskugler. Og med lys i, bliver den faktisk ganske festlig og julet.

Decor

Decor2

Decor3

6 meninger om “DIY: Simpel jule-decor

  1. Hvor er det fint Mette :-) Enkelt og smukt. Elsker kombinationen af dine plastik dyr og glaskuglerne. Du må ha en rigtig dejlig jul og et godt nytår. Glæder mig til kaffe, hyggesnak og krea-dag i det nye år ;-)

  2. Det ser så lækkert ud, lidt men MEGA godt, er altid dejligt! Elsker din isbjørn! Jamen altså Mette, jeg troede ellers det blev en jul med svensk islæt:-) Håber du får en fantastisk dejlig jul sammen med familie og venner. Tak for dine altid super søde kommentarer og glæder mig til at lade mig inspirere af dine vidunderlige idéer i det nye år. Glædelgi Jul fra mig, har stress med stress på for vi skal holde JULEN i år. Puha ansvar for and og god sovs (bævre, bævre) Rigtig glædelig kære Mette!

    1. Åh Mette, du er altid så sød! Jeg er meget glad for at du stadig er her og kommer med så søde og positive kommentarer. Det betyder virkelig meget! :-) Jeg håber også du får en dejlig jul og jeg er sikker på at alt nok skal gå fantastisk i køkkenet :-) Rigtig glædelig jul til dig også, søde Mette!
      Ps. Det svenske islæt kommer heldigvis hjem og holder nytår med mig ;-)

What's on your mind?

