DIY: Quillet julestjerne

Selvom der i år ikke bliver julet så meget her på bloggen (eller i mit hjem, for den sags skyld), er det dog alligevel blevet til lidt julehygge. For noget tid siden eksperimenterede jeg lidt med quilling, som er en teknik, hvor man ruller papirstrimler og former dem i figurer, som derefter samles til andre figurer. Eksperimentet mundede ud i denne stjerne, som ser ret kompliceret ud, men som faktisk er ret nem at lave, hvis bare man man har tid nok… Hvis du har lyst til at prøve, kan jeg anbefale at kigge forbi Karen Marie Klip‘s videoer for udførlig vejledning.

Stjerne1

Stjerne2

Stjerne3

Stjerne4

 

 

6 meninger om “DIY: Quillet julestjerne

  1. WOW det er da den smukkeste quillet stjerne jeg har set!! hvor er den bare super smuk og hvilket arbejde :-) Tusind tak for den smukke stjerne, den vil jeg lige dvæle lidt ved :-) Ha en rigtig dejlig aften!

    1. 1000 mange tak Mette!! :-) Der er lift arbejde i en, men den er ret hyggelig at lave og man bliver lidt bidt af det ;-) Dejlig aften til dig også!

What's on your mind?

