Insta-spamming

…fra Det Seneste. Der er mere her.

Insta

Så i overskrifter har Det Seneste været fyldt med pænt vejr, blød kat, doodling, arbejde og lille smule DIY’ing (skal nok snart blive mere flittig til den sidste del, promise).

Håber jeres Seneste også har været godt.

Og pssst… Der er kun 11 dage til jul nu!

4 meninger om “Insta-spamming

  1. Hej Mette
    Den der skønne illustration den er jeg ret verliebt i, sælger du dine illustrationer? Altså jeg ville også sagtens kunne leve med en kopi ;-)
    Mange hilsener
    Mette

    1. Hej Mette
      Jamen jamen, dejligt at høre, at du kan lide den :-) Egentlig er det bare en eksperimenterende skitse-agtig tegning, der sidder i min skitsebog, men jeg vil gerne se om jeg kan lave en anstændig kopi af den. Og så vil jeg da med glæde sende sådan en til dig. Jeg kan sende dig en mail, når forsøget er gjort?
      God weekend og kh
      Mette

What's on your mind?

