DIY Inspiration: Hæklede juletræer

Min søde veninde Ditte, forærede mig for nyligt disse tre hjemme-hæklede juletræer og jeg er ret vild med dem. Da jeg så fik pakket julekassen ud og fandt en bambi, jeg havde glemt alt om, var lykken komplet. For de klæder jo hinanden virkelig godt og udgør nu et fint lille julelandskab i mit soveværelse.

Juletræ1

Juletræer2

Juletræ3

 

 

4 meninger om “DIY Inspiration: Hæklede juletræer

  1. Hvor er de bare smukke! Det er da nogle vildt kreative veninder du har!!! Kan se at du heldig stadigt har det utroligt smukke stof hængende på væggen, du talte om at klippe det op, men det altså bare så fedt ud! Åh bambi er bare hyggelig, har også en i samme familie :-) ha en dejlig uge og tak for inspiration af de utroligt skønne træer :-)

    1. Jeg føler mig også meget heldig med mine dygtige veninder, kan du tro! Og hjemmelavede gaver er og bliver bare det bedste. Jeg har ikke klippet stoffet op endnu og det kommer nok heller ikke til at ske. Det er næsten for smukt til at ødelægge og på denne måde kan jeg få den fulde fornøjelse af det :-) Dejlig uge til dig også og selvtak! :-)

  2. Åh nogle skønne skønne træer Mette:-) Jeg drømmer selv om at have en hel eller hvad man nu siger lille skov af juletræer i varierende materialer i min julepyntssamling. Det også en skov af tyske nøddeknækkersoldater….
    Du er en heldig kartoffel:-)

What's on your mind?

