Nisser på svensk

Ham som er så sød, at han gider at lege kærester med mig, har tegnet nogle nisser. Han er svensk. Ergo er nisserne det også. Han har lavet dem som til og fra kort til sine julegaver, men syntes at I også skulle have glæde af nogle af dem. De kan klikkes på, gemmes og printes ud i ønsket størrelse.

Man kan se flere af den pæne svenskers talenter her, om man vil… Hej då!

IMG_6868

IMG_6871

IMG_6869

IMG_6870

 

 

3 meninger om “Nisser på svensk

    1. Det er jeg også, Mette. Han er nu ret så sej, min svensker ;-) Og gid jeg var ligeså god til svensk som dig. Det bliver jeg forhåbentligt ;-)

What's on your mind?

