DIY: Hæklede engle og perler på snor

Så blev det også endelig jul på denne blog. Det kommer sjovt nok bag på mig hvert år, at det er jul lige om lidt og jeg er altid lidt sent på den med at få mit sparsomme julepynt op. Så hvorfor dog lave om det…?! I år tror jeg dog, at det bliver til nogle grene af forskellig art med lidt pynt på, og til det formål har jeg lavet lidt ophæng. Ideen med hæklede servietringe-engle har jeg tyvstålet ovre hos Pia. Jeg synes simpelthen de var så fine og enkle, at jeg bare måtte lave nogen også. Når vi når til juleaften, tror jeg de skal med hjem på min mors juletræ og hænge.

Resten er lavet plasticringe fra Stof og Stil, træperler i forskellige farver og snor. Nemt, enkelt og lige som jeg kan lide det. Så det var første etape af juleoppyntningen.

Julepynt1

Julepynt3

Julepynt5

Julepynt4

Julepynt2

Og for dem af jer, der har Spotify er her en lille julesang til jer. Den kører på repeat her på matriklen for tiden. Enjoy!

 

4 meninger om “DIY: Hæklede engle og perler på snor

  1. Åh hvor er din julesyslerier fantastiske!!! Så smukke engle som Pias og så fine perleophæng, den gren, må være julens smukkeste! Tak for den dejlige inspiration og hav en dejlig dag og en super weekend!

  2. Tak for link søde! Så hyggeligt at du også har små engle på din gren, jeg skal have min julegren hængt op her i weekneden, men den når nok ikke og få ny farve og blive pyntet med garn som din. Din er bare så smuk! Glæder mig til på mandag ;-) det bliver bare hygge.

What's on your mind?

