Anbefaling: Nye blog crushes

Jeg har opdateret min Blog Love lidt, og vil gerne lige fremhæve et par af de nye guldklumper jeg er faldet over.

Atticus and Finch er kræs og eye candy for visuelle nørder som mig. Masser af lækre billeder og design. Og så poster hun en masse små fine animationsvideoer, som f.eks denne (den er lidt lang, men gør dig selv den tjeneste og se den alligevel. Den er så fin).

<p><a href=”http://vimeo.com/48717374″>the Song for Rain</a> from <a href=”http://vimeo.com/yawenanimation”>Yawen</a&gt; on <a href=”http://vimeo.com”>Vimeo</a&gt;.</p>

Jeg blev også rigtig glad, da jeg opdagede Pugly Pixel. Den er intet mindre end genial, med sine mange tutorials til billedbehandling og blog/web-design. Men det der gør den mest fantastisk, er måden tingene er forklaret på. Det er faktisk til at forstå, selvom man ikke har en magistergrad i computer.

Sidst, men ikke mindst: The Jealous Curator. Hvis du interesserer dig for kunst, vil du sandsynligvis elske den. Jeg gør.

…Og nu jeg er igang, så er der selvfølgelig også mine ‘daily fixes’. Mine stærkt vanedannende, uudtømmelige kilder til inspiration, som f.eks Monsterscircus, Honestly… WTF, Swellmayde, Craftgawker, Design and Form, Blikfang… Og sådan kunne jeg blive ved. Men jeg stopper her, for denne gang anyway.

Har du nogle favoritter, som du synes at jeg bør kende?

 

(Ps. Nogen der ved hvordan man får koden under videoen væk, uden at slette videoen?? Det ser da dumt ud!)

 

 

2 meninger om “Anbefaling: Nye blog crushes

What's on your mind?

